Gothic 1 Gothic 2 Gothic 3

Forum na temat Gothic 1,2,3

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2008-09-22 21:40:53

Bezimienny

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-22
Posty: 22
Punktów :   

Lokacje Khorinis

"DOM" SAGITTY
Jest to jaskinia, w której Sagitta urządziła sobie mieszkanie. Kobieta uważana jest za dziwaczkę, gdyż mieszka w tak dziwnym miejscu położonym w samym środku lasu. Jednak często odwiedzają ją ludzie, gdyż jest ona zielarką i zna się na leczniczych właściwościach roślin. Ma tez różne, rzadkie okazy, którymi handluje, by jakoś zarobić na życie.
NPC: Sagitta

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/sagitta.JPG



DZIELNICA PORTOWA
Najbardziej niebezpieczna dzielnica Khorinis. To tuja przebywają wszyscy szubrawcy tego miasta. Mieści się tutaj karczma, gdzie Kardif udziela informacji za pieniądze, magazyn, za którym odbywają się nielegalne walki, burdel "Czerwona Latarnia" i stragany z rybami. Swoje stanowisko "obserwacyjne" zajmuje najemnik Lares. Jest on oczami Lee w Khorinis.
NPC: Alrik, Alwin, Attila, Borka, Brahim, Bromor, Edda, Fellan, Fenia, Garvell, Halvor, Jack, Kardif, Lares, Moe, Nadja, Nagur, Peck, Strażnik magazynu, Sonja, Vanja

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/dzielnica_portowa.JPG



FARMA AKILA
Jest to farma położona blisko miasta. Właściciel Akil ma problemy z najemnikami, którzy zbierają od niego haracz. Jakby tego było mało, ktoś kradnie jego owce. W pobliżu farmy jest most, który prowadzi do karczmy Orlana "Martwej Harpii".
NPC: Akil, Alvares, Egil, Ehnim, Engardo, Kati, Randolph, Talbin


http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/farma_akila.JPG


FARMA BENGARA
Farma leży w malowniczej dolince. W jej pobliżu jest przełęcz do Górniczej Doliny. Właściciel Bengar ma problemy ze strażnikami.
NPC: Angar, Bengar, Malak, Rick, Rumbold

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/farma_bengara.JPG



FARMA LOBARTA
Farma ta, znajduje się bardzo blisko miasta. Gdy stanie się w dowolnym miejscu, w oddali widać bramy Khorinis. Pracuje tutaj kilku robotników, których opłaca Lobart. W późniejszych rozdziałach właściciel farmy ma kłopoty z polnymi bestiami i poszukiwaczami a jego żona dostaje czarnej gorączki.
NPC: Hilda, Lobart, Mateth, Vino

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/farma_bengara.JPG



FARMA ONARA
Największa ze wszystkich farm. Jej właścicielem jest bogaty Onar. Mieszczą się tu trzy budynki: dom Onara, budynek dla robotników i mała karczma. Popadł w konflikt z miastem, gdyż odmówił płacenia podatków. By bronić swoich posiadłości przed strażnikami, zatrudnił najemników. Dowodzi nimi Lee. Na farmie jest wielu znajomych bezimiennego z Koloni Karnej, którzy starają się mu pomagać jak tylko mogą. Za karczmą znajduje się mała kapliczka z ciekawym podziemiem - warto zwiedzić
NPC: Bennet, Bodo, Bullco, Buster, Cipher, Cord, Dar, Elena, Fester, Gorn, Gunnar, Hodges, Jarvis, Khaled, Lee, Maria, Morgahard, Onar, Pepe, Raul, Rod, Sentenza, Sylvio, Thekla, Torlof, Wasili, Wilk,

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/farma_onara.JPG



FARMA SEKOBA
Leży w pobliżu farmy Onara. Właściciel Sekob ma problemy z opłacaniem czynszu u Onara. Jest bardzo skąpy. Całe dnie przesiaduje w swoim fotelu. Jego robotnicy są nieco leniwi.
NPC: Balthasar, Babera, Bronko, Rega, Rosi, Sekob, Till

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/farma_sekoba.JPG



GOSPODA "POD MARTWĄ HARPIĄ"
Jej właścicielem jest Orlan. Zajmuje się handlem różnymi towarami. Każdy podróżny może się w niej zatrzymać na noc. Za niewielką opłatą można wynająć pokój na cały tydzień. Wieczorami odbywają się tu nielegalne zawody "Do Dna"
NPC: Orlan, Rukhar

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/martwa_harpia.JPG



GÓRNE MIASTO
Górne miasto jest najważniejszą dzielnicą Khorinis. Mieszkają tutaj najważniejsze osobistości Khorinis. W tej części miasta mieszczą się domy najbogatszych obywateli, dom sędziego, budynek paladynów i ratusz, gdzie rezyduje najwyższa władza Khorinis - obecnie Lord Hagen i jego najbardziej zaufane osoby.
NPC: Albrecht, Cedric, Cornelius, Diego, Fernando, Gerbrandt, Girion, Ingmar, Larius, Lord Hagen, Lothar, Lutero, Ogrodnik, Sędzia, Salandril, Wambo

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/gorne_miasto.JPG



JASKINIA CZARNEGO TROLLA
Mieszka tu kłopotliwe zwierzę - czarny troll. Jest o niebo silniejszy od zwykłego trolla. Jest jednak sposób na jego zabicie - należy biegać dookoła niego i zatrzymywać się na chwilę zadając uderzenie. Za jego zabicie otrzymuje się 1000 PD. W jaskini leży katowski topór.


http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/czarny_troll.JPG

KAPLICA ADANOSA
Kaplica ta jest miejscem kultu Adanosa na wyspie. Ludzie zbierają się przed nią by słuchać nauk maga wody - Vatrasa. Jest on jednym z najmądrzejszych ludzi na wyspie. Za darmo leczy ludzi i błogosławi, czasami wspiera dobrą radą.
NPC: Valentino, Vatras, Calvalorn

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/kaplica_adanosa.JPG



KAPLICA INNOSA
Przy drodze prowadzącej do klasztoru magów ognia w kaplicy znajduje się mag ognia Isgaroth. Sprzedaje magiczne zwój i mikstury oraz udziela błogosławieństwa. Wskazuje podróżnym drogę do klasztoru. Stara się przekazywać swą wiedzę na temat boga Innosa.
NPC: Isgaroth

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/kaplica_innosa.JPG


KLASZTOR MAGÓW OGNIA
Jak nazwa wskazuje w klasztorze mieszkają magowie ognia. Oprócz nich spotkać można nowicjuszy a czasami paladynów. Oprócz tego, klasztor kryje wiele tajemnic r11; w nim skrywane są najświętsze artefakty Innosa.
NPC: Agon, Babo, Dyrian, Garwig, Gorax, Hyglas, Igaraz, Jorgen, Karras, Marduk, Milten, Neoras, Opolos, Parlan, Pedro, Pyrokar, Sergio, Serepentes, Talamon, Ulthar

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/klasztor.JPG


KOSZARY
W koszarach ulokowane jest miejskie więzieni. Lord Andre, który dowodzi strażnikami jest w mieście najwyższym organem władzy sądowniczej. To on wydaje polecenia strażnikom i przyjmuje nowych rekrutów. Koszary są też miejscem spoczynku oraz treningu straży.
NPC: Boltan, Lord Andre, Mortis, Ruga, Wulfgar

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/koszary.JPG


LATARNIA MORSKA
Od czasu wybuchu bariery stoi nieużyteczna. W czasach bariery miasto kwitło gospodarczo, gdyż zaopatrywało kontynent w rudę. Teraz jedynym statkiem, jaki przypłynął jest Galeon Paladynów. Ruch na morzu zamarł. Opuszczoną latarnię zajęli bandyci.

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/latarnia_jacka.JPG


OBOZOWISKO MYŚLIWYCH
Leży naprzeciw "Martwej Harpii". Niegdyś, gdy tereny były bezpieczniejsze, mieszkali tu myśliwi. Teraz pozostał już tylko jeden - Dargomir, który zgubił swoją kuszę i nie może dalej polować.
NPC: Dargomir

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/obozowisko_mysliwych.JPG


OBÓZ BANDYTÓW
Obóz niedaleko farmy Onara. Wzniesiony na górze. Przywódcą bandytów jest stary znajomy z Kolonii Dexter - siedzi w domku z wysoką wieżyczką. Mimo znajomego szefa, bandyci nie są przyjaźnie nastawieni. Jeśli nie znamy imienia przywódcy - zabiją.
NPC: Dexter, Greg

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/oboz_bandytow.JPG


OKRĘT PALADYNÓW
Jest to jedyny statek w Khorinis. Paladyni przypłynęli nim na wyspę i zabraniają komukolwiek wejść na pokład - statku strzegą paladyni. Jednak pod koniec gry Bezimienny zabiera ekipę na statek i odpływa nim do Irdorath.

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/okret_paladynow.JPG


PIRAMIDY
Wielkie budowle wzorowane na budynkach Azteków. Są pozostałością po pradawnej kulturze. Bardzo niebezpieczna okolica. Magowie Wody w Gothic2 Noc Kruka prowadzą tam wykopaliska związane z tajemniczym portalem prowadzącym do nieznanej części wyspy.

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/piramidy.JPG


PLAC TARGOWY
Zwykłe targowisko. Jest tu 5 straganów, na których można kupić broń, żywność, magiczne zwoje i mikstury. Oprócz tego, w zamian za skromny datek mag ognia Daron udziela błogosławieństwa.
NPC: Baltram, Canthar, Daron, Hakon, Jora, Rengaru, Sara, Zuris

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/targowisko.JPG


PLAC WISIELCÓW
Plac przed koszarami straży. Nazwa ta pochodzi od podwyższenia z pętelką w jego rogu. Można dostać tu darmowe piwo, zapalić fajkę wodną albo posłuchać wróżb Abuyin'a.
NPC: Abuyin, Bartok, Caragon, Rangar, Ulf

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/plac_wisielcow.JPG


PLAŻA
Jest to mała plaża obok miasta Khorinis. Jedyna droga, jaką można się tam dostać prowadzi przez wodę. Trzeba wskoczyć do niej i płynąć przy brzegu. Znajduje się na niej szałas i łódź. Na plaży siedzi pirat Skip, który handluje z Baltramem rumem.
NPC: Skip

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/plaza.JPG


PRZEŁĘCZ
Jedyna droga do Górniczej Doliny. Przejście jest strzeżone przez dwóch paladynów. Oprócz tego jest tam drewniany płotek, a klucz do drzwi ma tylko Lord Hagen. Mimo takiego zabezpieczenia, orkom udało się wejść do Khorinis.
NPC: Gaan

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/przelecz.JPG


SŁONECZNY KRĄG
Święte miejsce magów ognia. Co roku spotykają się tu w celu odprawienia ważnego rytuału ku czci Innosa. Ich święte miejsce zostaje zbezczeszczone przez poszukiwaczy, którzy niszczą w nim Oko Innosa.

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/krag.JPG


ULICA RZEMIEŚLINKÓW
Aleja wielkich mistrzów. Każdy ma tutaj swój warsztat, w którym wykonuje swe usługi. Jest tu stolarz, łuczarz, alchemik, kowal i handlarz. Jeżeli ktoś potrzebuje pracy, powinien zacząć poszukiwania właśnie tu.
NPC: Bosper, Brian, Constantino, Gritta, Harad, Matteo, Regis, Rupert, Thorben

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/ulica_rzemieslnikow.JPG


WIEŻA XARDASA
W tym miejscu zaczyna się przygoda opisana w drugiej części gry. Rezyduje tutaj nekromanta Xardas, który jest głównym "zleceniodawcą" bohatera. W wieży znajduje się wiele przydatnych na początku gry przedmiotów oraz mała kapliczka Beliara.
NPC: Xardas, Lester

http://d4mi4n.info/Lokacje%20-%20Khorinis/Lokacje%20-%20Khorinis/wieza_xardasa.JPG


Gothic !!!!!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.noname-ts1.pun.pl www.morr.pun.pl www.allpc.pun.pl www.narutograrpg.pun.pl www.pokevapor.pun.pl