Bezimienny - 2008-09-22 21:35:49

Bronie :

Magiczna Kusza
Obrażenia: 200
Wymagana siła: 75
Wartość: 2000
Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona

Szpon Beliara
Broń dwuręczna lub jednoręczna
Obrażenia: zależne od poziomu postaci (max. 120)
Szansa na dodatkowe obrażenia: zależna od poziomu postaci (max. 50)
Wymagana siła: dowolna
Wartość: Zależna od siły broni (max. 3300)
Uwagi: Gdy mag zdobędzie tę broń, zamienia sie ona w magiczną runę

Kordelas
Broń dwuręczna
Obrażenia: 145
Wymagana siła: 145
Wartość: 1450

Sługa Burzy
Broń dwuręczna
Obrażenia: 115
Wymagana siła: 115
Kara do walki bronią dwuręczną: 10
Wartość: 1150

Wielka Maczeta
Broń dwuręczna
Obrażenia: 105
Wymagana siła: 100
Premia do walki bronią dwuręczną: 3
Wartość: 1100

Maczeta
Broń jednoręczna
Obrażenia: 100
Wymagana siła: 90
Premia do walki bronią jednoręczną: 3
Wartość: 1100

Magiczny łuk
Obrażenia: 100
Wymagana zręczność: 50
Wartość: 2000
Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona

Tajfun
Broń dwuręczna
Obrażenia: 75
Wymagana siła: 45
Premia do walki bronią dwuręczną: 5
Wartość: 1050

Wielka, stara Maczeta
Broń dwuręczna
Obrażenia: 70
Wymagana siła: 70
Premia do walki bronią dwuręczną: 2
Wartość: 700

Miażdżydeska
Broń dwuręczna
Obrażenia: 70
Wymagana siła: 70
Wartość: 700

Kostur Maga Wody
Broń dwuręczna
Obrażenia: 65
Wymagana siła: 35
Premia do walki bronią dwuręczną: 4
Wartość: 950

Stara Maczeta
Broń jednoręczna
Obrażenia: 60
Wymagana siła: 60
Premia do walki bronią jednoręczną: 2
Wartość: 600

Magiczna różdżka
Broń dwuręczna
Obrażenia: 55
Wymagana mana: 25
Premia many: 20
Wartość: 850

Ognisty łuk
Obrażenia: 50
Wymagana zręczność: 25
Wartość: 2000
Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona

Pałasz bandytów
Broń jednoręczna
Obrażenia: 40
Wymagana zręczność: 20
Wartość: 250

Oczywiście to nie wszystkie bronie  Gothicu 2 N-K ! Ponieważ to są te najleprze .

www.zadania.pun.pl www.plklwl.pun.pl www.acpbf.pun.pl www.abramakabra.pun.pl www.osiedlesosnkowskiego.pun.pl