Bronie :
Magiczna Kusza Obrażenia: 200 Wymagana siła: 75 Wartość: 2000 Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona
Szpon Beliara Broń dwuręczna lub jednoręczna Obrażenia: zależne od poziomu postaci (max. 120) Szansa na dodatkowe obrażenia: zależna od poziomu postaci (max. 50) Wymagana siła: dowolna Wartość: Zależna od siły broni (max. 3300) Uwagi: Gdy mag zdobędzie tę broń, zamienia sie ona w magiczną runę
Kordelas Broń dwuręczna Obrażenia: 145 Wymagana siła: 145 Wartość: 1450
Sługa Burzy Broń dwuręczna Obrażenia: 115 Wymagana siła: 115 Kara do walki bronią dwuręczną: 10 Wartość: 1150
Wielka Maczeta Broń dwuręczna Obrażenia: 105 Wymagana siła: 100 Premia do walki bronią dwuręczną: 3 Wartość: 1100
Maczeta Broń jednoręczna Obrażenia: 100 Wymagana siła: 90 Premia do walki bronią jednoręczną: 3 Wartość: 1100
Magiczny łuk Obrażenia: 100 Wymagana zręczność: 50 Wartość: 2000 Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona
Tajfun Broń dwuręczna Obrażenia: 75 Wymagana siła: 45 Premia do walki bronią dwuręczną: 5 Wartość: 1050
Wielka, stara Maczeta Broń dwuręczna Obrażenia: 70 Wymagana siła: 70 Premia do walki bronią dwuręczną: 2 Wartość: 700
Miażdżydeska Broń dwuręczna Obrażenia: 70 Wymagana siła: 70 Wartość: 700
Kostur Maga Wody Broń dwuręczna Obrażenia: 65 Wymagana siła: 35 Premia do walki bronią dwuręczną: 4 Wartość: 950
Stara Maczeta Broń jednoręczna Obrażenia: 60 Wymagana siła: 60 Premia do walki bronią jednoręczną: 2 Wartość: 600
Magiczna różdżka Broń dwuręczna Obrażenia: 55 Wymagana mana: 25 Premia many: 20 Wartość: 850
Ognisty łuk Obrażenia: 50 Wymagana zręczność: 25 Wartość: 2000 Uwagi: Amunicja do tej broni jest bardzo ograniczona
Pałasz bandytów Broń jednoręczna Obrażenia: 40 Wymagana zręczność: 20 Wartość: 250
Oczywiście to nie wszystkie bronie Gothicu 2 N-K ! Ponieważ to są te najleprze .
|